שאלות נפוצות
| |
העסקאות באתר מאובטחות בטכנולוגיית SSL הטכנולוגיה המתקדמת והמחמירה ביותר בתחום אבטחת מידע, תקן האבטחה מאושר ע"י כלל חברות כרטיסי האשראי.הנתונים שהלקוחות מזינים באתר מוצפנים ומאובטחים ואינם נשמרים.חברת יו.אס.אקספורט משתמשת במסנני אבטחה נוספים כדי למנוע שימוש לא הולם בכרטיס ולוודא שלא נעשו טעויות בהזמנה,עסקאות שלא עברו את סינון האבטחה מועברות לנציג בכיר שבמקרים רבים יחזור אליכם ויעבור אתכם שוב על ההזמנה לוודא שכל הפרטים תקינים.
|
|
| |
|
|
05/07/2016-כסא מנהלים דגם אפולו |
| |
באתי לקחת מהחנות כיסא מנהלים דגם אפולו אחרי שדיברנו עם ברוך ורוני והם סידרו לנו מחיר מעולה. הרכיבו לי את הכיסא במקום במהירות ומקצועיות. מרוצה מהכיסא מאוד ואמשיך לקנות מיו אס אקספורט בפעם הבאה. תודה לברוך ורוני על העזרה והמקצועיות!
מוצר:כיסא מנהלים מפואר דגם אפולו
אביב
|
|
| |
|
|
כיצד בודקים את האבטחה באתר? |
| |
בשלב הסופי בתהליך ההזמנה ניתן לראות כי כתובת האתר משתנה ל- //:https דבר המעיד כי האתר מאובטח, המשתמשים בדפדפן אקספלורר יוכלו גם לראות אייקון של מנעול לצד כתובת האתר
|
|
| |
|
|
מה קורה לנתוני כרטיס האשראי שהזנתי באתר? |
| |
נתוני כרטיסי האשראי נמחקים מהמערכת לאחר חיוב הזמנתכם, במידה ותרצו לשוב ולרכוש באתר תהיו חייבים להזין מחדש את פרטי כרטיס האשראי
|
|
| |
|
|
האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית? |
| |
ניתן לבצע הזמנה טלפונית במוקד ההזמנות ולתת את נתוני כרטיס האשראי דרך הטלפון או לשלם באמצעות העברה בנקאית, בנוסף ניתן לבצע הזמנה באתר ללא צורך הזנת פרטי האשראי, בסוף תהליך ההזמנה ישלח מייל ללקוח עם מספר ההזמנה ונציג יתקשר כדי לקבל את פרטי הכרטיס לחיוב
|
|
| |
|
|
מהן שעות הפעילות במחלקת שרות לקוחות ? |
| |
שעות פעילות המוקד הינן א-ה בין השעות 08:00-15:00 מנהל שרות לקוחות : ברוך 0548098197
פקס: 03-5171129 תחנת שרות : רחוב יחזקאל קויפמן 2 פינת אריה שנקר 1 תל אביב בלובי בניין בית הטקסטיל *ניתן לפנות גם באמצעות המייל usexport@netvision.net.il ופנייתכם תיענה עד 24 שעות מרגע פתיחת קריאת השרות
|
|
| |
|
|
מה הן שעות פעילות מוקד ההזמנות? |
| |
מוקד ההזמנות פתוח בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00 וביום שישי 08:00-12:00 טלפון להזמנות 03-5100014 או ישירות למנהל החנות ברוך 0548098197
|
|
| |
|
|
אני מבקש פרטים על אמנת השירות שלכם לאחר קניה |
|
|
האם איסוף עצמי מקצר את זמן האספקה? |
| |
איסוף עצמי מאפשר לכם לחסוך בדמי המשלוח וברוב המקרים מקצר את זמן האספקה המופיע במכירה, ניתן לאסוף את המוצרים בתאום מראש בלבד בטלפון 03-5100014 המוצר ניתן לאיסוף עצמי ע"י בעל כרטיס האשראי בהזמנה ובהצגת ת"ז של פרטי הקונה המופיעים בהזמנה
|
|
| |
|
|
מה הוא מבצע אספקה עד 24 שעות? |
| |
למוצרים מסוימים נוסף המשפט "אספקה מהירה עד 24 שעות" . יום עסקים הוא יום עבודה בין ימות השבוע א`-ד` , עד השעה 12:00 . דהיינו אם הוזמן מוצר בבוקר בשעה 11:00, הוא עתיד להגיע למחרת ליעדו , בכפוף לאזורי חלוקה, ותקנון האתר, בהם ניתן לעיין בכל עת .
|
|
| |
|
|
| |
במכירה קבוצתית ניתן לרכוש מוצרים מקטלוג הריהוט במחיר סיטונאי, המחיר במכירה קבוצתית קבוע סופי ומוגבל בזמן במכירת ריהוט משרדי בקבוצתיות מוצע לקבוצת המשתתפים מוצר אחד במחיר מוזל בתנאי שהקבוצה תכלול מספר מינימאלי של קונים המעוניינים לרכוש . המכירה תסתיים במועד הנקוב, או לפניו - היה והתקבלו הזמנות לכל הכמות המוצעת. במידה ובמועד הסגירה הנקוב לא כללה הקבוצה את המספר המינימאלי של משתתפים, אזי, המכירה תבוטל והמשתתפים לא יחויבו בתשלום.הצטרפו עכשיו לרשימת הקונים של כסא מנהלים במכירות קבוצתיות ריהוט משרדי - הדרך הכי חמה לרכוש כסאות!
|
|
| |
|
|
| |
אנחנו מתקנים כסאות מחשב, כסאות מנהלים, מספקים שירות של שיפוץ וחידוש כסאות משרדיים, החלפת ריפוד לכסאות מחשב, נוכל לספק לכם חלקי חילוף לכסא משרדי: גלגלים, גלגלי סיליקון, מנגנונים, מנגנון נדנוד, בוכנות, בסיסים, משענות ידיים. להצעת מחיר עבור ריפוד כסאות התקשרו לברוך 0548098197
|
|
| |
|
|
נתקלת בבעיות בתפעול או בהרכבת הכסא? |
| |
עם קבלת המוצר נא לפעול לפי הוראות ההרכבה המצורפות, ההרכבה היא פשוטה וקלה במידה ואתם מתקשים בהרכבה או בתפעול יש ליצור קשר עם מחלקת שרות לקוחות כדי לפתוח קריאת שרות הפניה תועבר למנהל השרות שיחזור אליכם עד 24 שעות מרגע הפניה, לשרותכם מצורף קישור לסרטון הרכבה של כסאות מנהלים
http://www.usexport.co.il/ContactForm.asp
|
|
| |
|
|
האם אתם מוכרים רגליים לשולחן משרדי? |
| |
אנחנו מחזיקים בשוטף מלאי גדול וזמין של רגליי מתכת לשולחנות משרד מכל הסוגים, רגל אבנר ריבועית עם פרופיל עגול לשולחנות חדרי אוכל, רגל פיצה לשולחן ישיבות עגול, רגל מתכת פרופיל 4X4 ס"מ במגוון גדול של גוונים עבור שולחנות עבודה, רגל סיגמא, רגל צינור לשולחן פינתי, רגל מתכת לשולחן בר, רגל צלב לפלטה ריבועית או עגולה, רגל אלפא עבור שולחן משרדי להצעת מחיר התקשרו 03-5100014
|
|
| |
|
|
| |
שולחן משרדי ארגונומי הוא שולחן פינתי, צורת השולחן היא של האות L במפגש של צלעות השולחן קיימת פינה מעוגלת המכונת מגרעת ארגונומית, המגרעת מאפשר ליושב לקרב את כסא המחשב ולשבת קרוב לשולחן כך ששתי אמות הידיים מונחות על שולחן משרדי פינתי ובכך מאפשרות למשתמש ישיבה סימטרית רגועה ורפויה בלי לאמץ את שרירי הצוואר והכתפיים, את הפלטה הצורתית מייצרים במכונת CNC וחשוב לציין בהזמנה אם את השלוחה צריך להרכיב מימין או משמאל.ניתן לייצר שולחן פינתי ארגונומי בכל מידה וגוון להצעת מחיר התקשרו 035100014
|
|
| |
|
|
מנגנון הכיסא לא תקין, מה עושים? |
| |
במידה והכיסא משמיע רעשים אז זוהי בעיית מנגנון, יש לפנות לשרות לקוחות בין הימים א` ו ד` בין השעות 10:00 -13:00 ואנו נפנה אתכם טלפונית לאיש טכני לתאום הגעה למשרדים לקחת את המנגנון,
במידה והלקוח ירצה במשלוח לביתו חברתנו תשלח אליכם את המנגנון בעלות משלוח וטיפול של 45 ₪ בלבד.
השרות לכיסאות במסגרת האחריות תינתן במחסני החברה בלבד ללא תשלום.
|
|
| |
|
|
בוכנה לא תקינה, מה עושים? |
| |
יש לבדוק את מנגנון הבוכנה ולהרימו כלפי מעלה, במידה והנך יושב על הכיסא והכיסא צונח כלפי מטה אז ישנה אפשרות שהבוכנה אינה תקינה,
יש ליצור קשר עם מחלקת שרות לקוחות בין הימים א`ו ד` בין השעות 10:00-13:00 ואנו נפנה אתכם טלפונית לאיש טכני לתאום הגעה למשרדים לקחת את הבוכנה.
במידה ותבקשו שנשלח לביתכם את הבוכנה חברתנו תשלח אליכם את החלק בעלות משלוח וטיפול של 45 ₪ בלבד. השרות לכיסאות במסגרת האחריות תינתן במחסני החברה בלבד ללא תשלום
|
|
| |
|
|
בסיס הכיסא נשבר, מה עושים? |
| |
עם קבלת המוצר נא לבדוק במפרט הטכני את המשקל המקסימאלי המותר לישיבה.
המשקל המקסימאלי לכסא מנהלים גדול הוא 100 ק"ג, וכסא מנהלים קטן עד 75 ק"ג.
העברת הכסא לתיקון היא באחריות הלקוח ועל חשבונו ותעשה במחסני החברה.
אנא צרו קשר עם מחלקת שרות לקוחות בימים א` ו ד` בין השעות 10:00 – 13:00 ואנו נמסור לכם את מספר הטלפון של מנהל המחסן.
במידה ותבקשו שנשלח לביתכם את הבסיס (5 זרועות) חברתנו תשלח אליכם את החלק בעלות משלוח וטיפול של 45 ₪ בלבד. השרות לכיסאות במסגרת האחריות תינתן במחסני החברה בלבד ללא תשלום
|
|
| |
|
|
נשברו לי ידיות הכיסא, מה עושים? |
| |
עם קבלת המוצר נא לפעול לפי הוראות ההרכבה המצורפות לכסא לפי הסדר שרשום, לאחר ההרכבה יש לבדוק שכל הברגים מחוזקים היטב, על אחריות הלקוח כל שלושה חודשים לחזק את הברגים.
במידה ומצאתם שאחד הידיות נשברה יש ליצור קשר עם מחלקת שרות לקוחות בימי א` ו ד` בין השעות 10:00 – 13:00 ואנו נפנה אתכם לתחנת שרות במסגרת האחריות ללא תשלום. במידה ותבקשו שנשלח לביתכם את הבוכנה חברתנו תשלח אליכם את החלק בעלות משלוח וטיפול של 45 ₪ בלבד. תחנת השירות ממוקמת ברחוב קויפמן 2 , בית הטקסטיל, תל אביב
|
|
| |
|
|
|
|
|
|